Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

EDITORIAL: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ

Μα ποιά είναι η ουσία; Οι αριθμοί; Οι υπολογισμοί για το αν στο συλλαλητήριο της Αθήνας για το Σκοπιανό, συμμετείχαν 140 χιλιάδες ή 1, 4 εκατομμύρια;
Αν είναι πραγματικοί ή όχι; Με σχεδιαγράμματα και τοπογραφικά;
Πάτε καλά μωρέ; Τόσος εμπαιγμός πάνω σε ένα το σημαντικό εθνικό θέμα,εσείς μετράτε κεφάλια;
Να προπαγανδίζεται για το αυτονόητο που είναι το δίκαιο της χώρας μας, του ελληνικού λαού, της παγκόσμιας ιστορίας;
Ποιός είναι πατριώτης τελικά; Ο αριστερός, ο δεξιός;
Που είναι η εθνική ενότητα;
Ήταν ένα ελληνικό συλλαλητήριο, μια ενωμένη φωνή διαμαρτυρίας, χωρίς χρώματα και ταμπέλες.
Εκεί ήταν η γιαγιά μου, η μάνα μου, τα αδέρφια μου, τα ανίψια μου κύριοι!!!
Αυτοί που απάντησαν από την Πλατεία Συντάγματος πως η Μακεδονία είναι Ελλάδα, εκφράζοντας το λαό των ελλήνων, που αρκετά δεινά έχει υποστεί καταδικασμένος από την ιστορία και τους καπηλευτές του, ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ!!!
Αίμα ελληνικό!!!
Φτάνει πια!!!

Στρατούλα Τραμουντάνη-Γκόγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.