Τρίτη 5 Μαΐου 2020

"Σου αφιερώνω τις λέξεις μου σφυρίζοντάς σου για τελευταία φορά». Ο Χάρης Κωνσταντινίδης δεν είναι πια κοντά μας.


Γράφει η Στρατούλα Τραμουντάνη
Είμαι θλιμμένη. Πολύ θλιμμένη. Όταν σε γνώρισα άγγιξες ένα μεγάλο κομμάτι της ψυχής μου. Ήμασταν φίλοι και συνεργάτες. Όχι για πολύ αλλά αληθινά!Γι α μένα είναι αυτό το κομμάτι που μένει ζωντανό μέσα σου. Διότι οι καταστάσεις άλλαξαν και απομακρυνθήκαμε. 
Όχι δεν ήσουν στη ζωή μου τα τελευταία χρόνια. Πήραμε χωριστούς δρόμους. Όμως σήμερα θλίβομαι. Θλίβομαι γιατί δεν είσαι πια εδώ και το κομμάτι της ψυχής μου που άγγιξες πονάει. 
Μου εμπιστεύτηκες την Αρχισυνταξία του περιοδικού του PRIMA SCALA, όταν το 2007 έφτασα στην Κύπρο. Η συνεργασία μας, μου έδειξε το δρόμο και με έφερε κοντά στο γίγνεσθαι της Λάρνακας, εμπλουτίζοντας το βιογραφικό μου με περγαμηνές που ακολούθησαν μετά τη λήξη της. Συνεργαστήκαμε, συγκρουστήκαμε, γελάσαμε και γίναμε τόσο παραγωγικοί που δεν υπήρξε στιγμή στην καθημερινότητά μας χωρίς δημιουργία!!!
Κοιμόμασταν και ξυπνούσαμε με τη σκέψη του περιοδικού. Τελειομανείς και οι δύο, αγαπήσαμε και παθιαστήκαμε μέσα από τη δημοσιογραφία και την λατρεία μας για το άριστον!!! 
Τι σημασία έχει αν διαφωνήσαμε, αν ακολουθήσαμε διαφορετικές πορείες. Η συνύπαρξη μας με έχει σημαδέψει. Ανεξίτηλα.
Από χθες Χάρη μου, δεν είσαι κοντά μας!!! Και είμαστε τώρα εδώ για να σε ξεπροβοδίσουμε στο ταξίδι σου. Αντίο, σε ευχαριστώ… «και σου αφιερώνω τις λέξεις μου σφυρίζοντάς σου για τελευταία φορά».
ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!
-Ο Χάρης Κωνσταντινίδης άφησε το δικό του στίγμα στη Λάρνακας ως εκδότης-διευθυντήςτου περιοδικού  PRIMA SCALA, της εφημερίδας CITY αλλά και της δράσης του ως επαγγελματίας και δημοτικός σύμβουλος Λάρνακας. Έφυγε στις 04/005/2020 σε ηλικία 56 χρόνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.