Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Κάτι δεν πάει καλά (;) με τα λεωφορεία ΖΗΝΩΝ!




Η εταιρεία Λεωφορεία Λάρνακας «Ζήνωνας» Λτδ, από τον Ιούλιο του έτους 2010, παρέχει σε όλους τους πολίτες της πόλης και της Επαρχίας Λάρνακας, ένα δίκτυο αστικών και υπεραστικών δρομολογίων. 

Κάτω σίγουρα από αντίξοες συνθήκες κατάφερε να καθιερωθεί στη συνείδηση μιας κοινωνίας που έχει δεθεί με ομφάλιους λώρους με το ΙΧ Επιβατικό αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο που σε κάθε Κυπριακή οικογένεια αντιστοιχούν 2-3 αυτοκίνητα.

Τις προσπάθειες της εταιρείας για παροχή όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες τη ζήσαμε, τη ζούμε και προσπαθούμε όλοι ως πολίτες που αγαπάμε την πόλη μας να την στηρίξουμε.

Δεν είναι τυχαίο που η υπογράφουσα, εκθείασε σε συγκεκριμένο άρθρο την ομορφιά της πόλης μέσα από μία ολάκερη διαδρομή με τα λεωφορεία ΖΗΝΩΝ.

Όμως δεν είναι λίγες οι φορές που μέσα σε αυτή την προσπάθεια, αντιλαμβανόμαστε ενέργειες και καταστάσεις που δυστυχώς εκθέτουν την εταιρεία και δημιουργούν αμφιβολίες σχετικά με το επίπεδο των υπηρεσιών της.

Πρόσφατα μου καταγγέλθηκε και αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,  διαμαρτυρία πολίτη που περίμενε πάνω από μία ώρα κάτω από υψηλές θερμοκρασίες μαζί με άλλους τουρίστες, συγκεκριμένο λεωφορείο της εταιρείας για να μεταβεί στο αεροδρόμιο, επειδή στη μέση της ώρας οδηγός δεν σταμάτησε αλλά αντίθετα ανέπτυξε ταχύτητα αυτοβούλως. 

Σε άλλη χρονική στιγμή η εταιρεία δεν ενημέρωσε, ως όφειλε, το κοινό για παράκαμψη οδού σε δρομολόγιο λόγω εκτέλεσης έργων, με αποτέλεσμα και πάλι να ταλαιπωρούνται αδικαιολόγητα πολίτες. Δεν θα αναφέρουμε ότι έχουν θεαθεί οδηγοί να μιλούν σε κινητό ή να… καπνίζουν.

Στην αρχική σελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο διαβάζουμε: «… παρέχεται συχνή εκπαίδευση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα κατάρτισης καθώς και συνεχής αναβάθμισης  του στόλου…». Δεν αντιλέγουμε και δεν διαφωνούμε. Το αντίθετο, επικροτούμε γιατί θεωρούμε απαραίτητη την συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση του προσωπικού όλων των κατηγοριών.

Πέρα όμως από τις οδηγίες που θα δίνονται για θέματα οδικής συμπεριφοράς θα πρέπει να επισημαίνονται και να αναλύονται συγκεκριμένα θέματα συμπεριφοράς, να αναλύονται και να καταχωρούνται λύσεις. Η εικόνα που βγάζει ο κάθε οδηγός είναι μέρος της γενικότερης εικόνας της εταιρείας ΖΗΝΩΝ.


«Δεσμευόμαστε να φανούμε αντάξιοι στο ενδιαφέρον σας, προσφέροντας σας την καλύτερη διακίνηση στον προορισμό σας», διαβάζουμε λίγο πριν κλείσει η σελίδα στο διαδίκτυο. Κρατάμε την υπόσχεση της εταιρείας ως παρακαταθήκη και συνεχίζουμε την πορεία μας ως πολίτες αναμένοντας να γίνουν πράξη τα λόγια!!!

Στρατούλα Τραμουντάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.