Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

«Η ζωή μου με τον Θάνο». Ένα βιβλίο για έναν "πρωταθλητή" ζωής!!!


Έμαθα για την ύπαρξή του και γνώρισα το Θάνο όταν εργαζόμουν ως αρχισυντάκτρια σε περιοδικό της Κύπρου. Ένα μικρά αφιέρωμα σε αυτόν ήταν η αφορμή να αναγνωρίσω και να θέσω ερωτήματα στον εαυτό μου για πόσα πολλά μπορούν να προσφέρουν στην κοινωνία, στον άνθρωπο, άτομα όπως αυτός.

Ο πίνακας που μου χάρισε, κοσμεί το σπίτι μου στην Ελλάδα, ενώ ως μητέρα πάντα διερωτόμουν πόση δύναμη, ψυχική και σωματική χρειάζεται ένας γονιός και ιδιαίτερα μια μητέρα προκειμένου να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που προκύπτουν όταν το παιδί τους, α μη τι άλλο, δεν μπορεί να αυτοεξυπηρετηθεί.

Σήμερα, σχεδόν δέκα χρόνια μετά, ένα βιβλίο, επαναφέρει στο προσκήνιο του μυαλού μου τα παραπάνω. Πρόκειται για την παρουσίαση του βιβλίου της Μαριλένας Καμαριτάκη – Κιτρομηλίδου: «Η ζωή μου με τον Θάνο», στις 5 Απριλίου 2019, και ώρα 19:00,  στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών στη Λάρνακα, από τον φιλόλογο-συγγραφέα Κώστα Κατσώνη.
Με οπισθόφυλλο το αφιέρωμά μου σε αυτόν τότε, νιώθω ιδιαίτερη τιμή και την ευχαριστώ!!!

Το βιβλίο αναφέρεται στα προσωπικά της βιώματα με το γιό της Θάνο, ένα άτομο με ειδικές ικανότητες που  όπως η ίδια δήλωσε στο apopsi-la, «… δεν είναι η απλή αποτύπωση της ζωής μου με το Θάνο, είναι το ταξίδι και η εξέλιξή του» ενώ εκφράζει το πόσο υπερήφανη κι ευλογημένη νιώθει από το Θεό με την ύπαρξη του γιού της.

Το βιβλίο εκπέμπει πολλαπλά μηνύματα προς όλους μας με αναμφισβήτητο ο ρεαλισμό και τη δυναμική αντιμετώπιση ενός άλλου κόσμου, τόσο διαφορετικού  μα τόσο κοντινού μας. 

Στρατούλα Τραμουντάνη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.