Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Ανδρέας Γερολέμου: "Είμαι διπλά και τριπλά χαρούμενος που έχω τη μουσική μέσα μου, την έχω σαν μάνα και σαν οξυγόνο".


Το διαδικτυακό περιοδικό apopsi-la, δημοσιεύει απόψεις Λογοτεχνών και Καλλιτεχνών με θέμα ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ!!! Φιλοξενεί σήμερα τον  μουσικοδιδάσκαλο- μαέστρο Ανδρέα Γερολέμου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΣΩΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
  
Ίσως τελικά τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Ίσως αυτά τα κάγκελα να ζορίσουν τα μέσα και τα έξω μας και να βγούμε νικητές.
Οι φυλακισμένοι είναι νικητές.
Όταν βγουν από τη φυλακή τους, θεωρητικά είναι νικητές,  γιατί νίκησαν το χρόνο, μετάνιωσαν, ωρίμασαν, αναθεώρησαν πράγματα κ.λπ. !!
Εγώ προσωπικά, στο δικό μου καταφύγιο διάβασα, έγραψα, μαγείρεψα, πόνεσα, έκλαψα, δημιούργησα πράγματα χειροπιαστά και πιο πολλά με τη φαντασία μου. Είμαι σίγουρος ότι θα βγω από το καβούκι μου και θα αρχίσω να πραγματοποιώ αυτά που φαντάστηκα, αυτά που ονειρεύτηκα ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΛΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ!!! Τα δικά μου κάγκελα φυσικά!!!
Ο καθένας περιμένει να βγει και να κάνει τα δικά του ΘΕΛΩ πραγματικότητα.
Ίσως ήρθε η ώρα της επανεκκίνησης, της μετάνοιας και της πραγματικής συγχώρεσης. Το Πάσχα φέτος για μένα είχε διπλή αξία και νόημα.
Ελπίζω να μη χάσει κανείς κανένα δικό του άνθρωπο και ελπίζω να βγούμε όλοι διαφορετικοί έξω στην κοινωνία.
Είμαι διπλά και τριπλά χαρούμενος που έχω τη μουσική μέσα μου, την έχω σαν μάνα και σαν οξυγόνο και αυτή η φυλακή γίνεται τόσο πλούσια, αποκτά αξία... η ΤΕΧΝΗ ΣΠΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ και τρέχει, τρέχει και δεν έχει σταματημό.

Υπομονή!!!

Ανδρέας Γερολέμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.