Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Το σκηνικό της εξέδρας του Κατακλυσμού… σκηνικό έμπνευσης!!!




Ξεκινούν και επίσημα, σήμερα, στη Λάρνακα, οι εκδηλώσεις για τον ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ. Παράδοση, πολιτισμός, σύγχρονες μουσικές και δραστηριότητες, παζάρι, τσιατιστά και… Ρουβίτσες ετοιμαστείτε!!!

Οι Φοινικούδες φόρεσαν τα γιορτινά τους και κάπου εκεί… μια ζωγραφιά στην εξέδρα, τραβάει την προσοχή μου, εδώ και… τέταρτος χρόνος, νομίζω. «Σκάλωσε» το μάτι μου!!! «Δεν μπορώ!!! Θα μάθω», είπα!!! Και έμαθα!!!

Το 2015 οι πολιτιστικές υπηρεσίας του Δήμου Λάρνακας  πρότειναν στον Ανδρέα Παρασκευά, Ζωγράφο- Σκηνογράφο,  τη δημιουργία ενός σκηνικού για το φεστιβάλ του Κατακλυσμού. Ζωγράφισε μια μακέτα με το σκεπτικό να συμπεριλάβει όλα τα σημαντικά κομμάτια του πάζλ που συνθέτουν το πορτραίτο της Λάρνακας της γενέτειρας του που όπως μου εξομολογήθηκε… και φαίνεται άλλωστε, υπεραγαπά.
Συμφώνησε και άρχισε αμέσως δουλειά.

Σίγουρα είχε ν’ αντιμετωπίσει μια μεγάλη πρόκληση ιδιαίτερα ως προς το μέγεθος του σκηνικού το οποίο έχει διαστάσεις 15 μέτρα χ 5 μέτρα. 

Το άλλο στοίχημα που έβαλε με τον εαυτό του, ήταν ο περιορισμένος χρόνος που είχε στη διάθεση του μέχρι την παράδοση του έργου. Είχε μόνο 10 ημέρες. Χρησιμοποίησε ακρυλικά χρώματα σε ξύλο.

Φέτος είναι ο τέταρτος χρόνος που το σκηνικό του δεσπόζει στην εξέδρα των εκδηλώσεων.

«Στρατούλα μου», μου είπε μιλώντας μαζί του, «μέσα από την ιστοσελίδα σου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους υπαλλήλους του Δήμου Λάρνακας για την αμέριστη βοήθεια που μου παρείχαν καθώς  και τον βοηθό μου Χρίστο Δημητριάδη».

Παρατηρώντας την καθημερινότητά μου στη Λάρνακα, εύχομαι κάποια στιγμή να δούμε και τα έργα άλλων καλλιτεχνών να κοσμούν την εξέδρα του μεγαλύτερου φεστιβάλ της πόλης μας κι όχι μόνο!!!

Κατακλυστείτε…  ΛΟΙΠΟΝ!!!

Στρατούλα Τραμουντάνη-Γκόγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.