Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Το ασυγχώρητο ΤΟΠ – ΤΕΝ, αρχές Ιουλίου γενεθλίου έτους 2018.



Μέσα στην απόλυτη τρέλα της καθημερινότητας κινούμαστε με τους ειδικούς να ψάχνουν απεγνωσμένα λύσεις για την μείωση των τροχαίων, με ετέρους ειδικούς να δίνουν ανούσιες απαντήσεις στα προβλήματα των Νοσοκομείων, με τους επιχειρηματίες να δηλώνουν ότι οι Κύπριοι δεν θέλουν να δουλέψουν και οι μισθοί κινούνται σε απίθανα ύψη, χωρίς να λένε ότι τους στύβουν στη δουλειά με 10ωρα κι 12ωρα,  με δραπέτη να το σκάει από την διπλανή πόρτα δίκην βδέλλας, με τα εισερχόμενα καύσιμα από τα κατεχόμενα να εντάσσονται στην κατηγορία των αδικημάτων με, με, με … ατελείωτα με, με τον γνωστό dj που θα παίξει στις Φοινικούδες να απολαμβάνει τιμές διαφήμισης ... αρχηγού κράτους. Έρχεται και καύσωνας. Τι καλά θα περάσουμε και φέτος!!!
Δημήτριος Γκόγκας

 
Στο Νο 10 λοιπόν βρέθηκε ο δραπέτης εκ της Παλαιστίνης χώρα, που προσποιήθηκε τον άρρωστο μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Λάρνακας και εκεί με την βοήθεια άλλων προσώπων μας χαιρέτησε για μικρό χρονικό διάστημα. Τα λαγωνικά (άνευ αμφιβόλου αξίας) της αστυνομίας τον εντόπισαν και οδηγήθηκε εκ νέου ενώπιον της αστυνομίας. Είχε κατηγορηθεί για εμπρησμό αυτοκινήτου. (Εδώ χωρίς ίχνος μειδιάματος ή ειρωνικής διάθεσης χειροκροτούμε) Μα καλά με βούτυρο τους αλείβουν και δραπετεύουν τόσο εύκολα. Τέλος αυτό που εξιτάρει όμως είναι η δικαιολογία πάντα της αστυνομίας για την κράτηση οιονδήποτε: Τον θέτουμε σε κράτηση 8 ημερών για … διευκόλυνση των ανακρίσεων!!! Διαφορετικά οι ανακρίσεις θα ήταν αδύνατον να γίνουν! Λέμε τώρα!

Στο Νο 9 οι ειδικοί επί της τροχαίας Κίνησης. Μετά την αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων άρχισαν τα όργανα για αύξηση των προστίμων και φυσικά για τοποθέτηση καμερών σε …ευπαθή σημεία των δρόμων. Ας δούμε όμως στατιστικά στοιχεία πάνω στα τροχαία στην ΕΕ. «Το 2017, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε όλη την ΕΕ μειώθηκε κατά 2% σε 25.300, ή 49 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους. Όπως λέει η ευρωπαία επίτροπος το αρνητικό ρεκόρ των θυμάτων στο δρόμο στην Ε.Ε. το κατέχει η Ρουμανία με 98 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους και ακολουθεί η Βουλγαρία με 96. Η Γερμανία είχε 3177 θύματα οδικής κυκλοφορίας το 2017 και, με 38 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκους, είναι πολύ χαμηλότερος από τον μέσο όρο της ΕΕ. Τα πράγματα φαίνονται ακόμη καλύτερα στη Σουηδία (25), το Ηνωμένο Βασίλειο (27), τις Κάτω Χώρες (31) και τη Δανία (32).» Αυτά πό άρθρο της Ελλαδίτικης εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.

Εμείς σίγουρα έχουμε ήδη πολλά θύματα. Δείχνουμε όμως να έχουμε πανικοβληθεί. Θεωρώ ότι η πολιτική του «πονάει χέρι κόβει χέρι» δεν ωφελεί και κυρίως δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Είναι βέβαια μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γεμίζουν και πάλι τα ταμεία του κράτους από τα δεκάδες πρόστιμα που θα πέφτουν σε πολίτες που αντί για 50 χιλ/ ώρα θα τρέχουν με 60 χιλ/ώρα. Πιστεύω ότι οι αμαρτωλοί οδηγοί (οδηγοί υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών, με χρήση κινητών ή χωρίς τη χρήση ζώνης κτλ) θα πρέπει να τύχουν αυστηρών ποινών ( όχι όμως και εξοντωτικών με τον τρόπο που όλοι μας καταλαβαίνουμε) αλλά θα πρέπει να δούμε και τα αίτια των δυστυχημάτων. (εάν φυσικά είναι αίτιοι για θανατηφόρα ατυχήματα, τότε σίγουρα η δικαιοσύνη θα πρέπει να εξαντλεί την δικαιοδοσία της) Η καλύτερη λύση, πιθανόν όχι με άμεσα αποτελέσματα θα είναι η ανάπτυξη οδικής συνείδησης και γνώση της τροχαίας κίνησης από το Δημοτικό ακόμα. Όχι όμως παιδεία του «θεαθήναι» πάνω σε αυτό το θέμα αλλά γνώση επί της ουσίας. Τα αποτελέσματα θα τα δούμε σε μία με δύο γενιές αλλά να είμαστε σίγουροι ότι θα τα δούμε.

Στο Νο 8 και πάλι γύρω από το ίδιο θέμα, η άποψη ενός κόμματος μέσα στα πλαίσια των προτάσεων για την μείωση των τροχαίων. Λέει λοιπόν ότι οι « κάτοχοι άδειας οδήγησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή και τρίτες χώρες να πρέπει να περάσουν την ίδια και πλήρη διαδικασία όπως και οι Κύπριοι αρχάριοι οδηγοί» Από πού να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις τον σχολιασμό. Και πώς να βρεις τι θέλει να πει ο ποιητής; Δηλαδή σιορ θεωρείς ότι ο Ευρωπαίος Οδηγός της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Αγγλίας ακόμα και ο οδηγός που καταπονείται διαρκώς στην Αθήνα, όλοι αυτοί που δοκιμάζονται σε ένα οδικό σύστημα τεραστίων διαστάσεων και όχι σε ένα κόσμο των 100 χιλιομέτρων, είναι της κατηγορίας ενός Κύπριου Αρχάριου Οδηγού; Είναι στην ίδια κατηγορία με την κα Αντρούλλα από το Κολόσι που πήρε το δίπλωμα στα 18 της χρόνια και τώρα στα 70, μετά από 52 έτη λαμπρής οδήγησης σε άδειους δρόμους, δεν γνωρίζει από πού βάζουν βενζίνη; Ο Ευρωπαίος Πολίτης οδηγός  είναι στην ίδια κατηγορία με την κα Έλενα από το Κιόσσι που παίζει συγκρουόμενα στην παραλία των Φοινικούδων και πήρε το δίπλωμα καθώς έκαμε κουπέπια και οφτόν; Με την ίδια σκέψη κάθε κύπριος που γνωρίζει οδήγηση θα πρέπει όταν πάει να μείνει Αγγλία (την αναφέρω πρώτη λόγω της αστείρευτης αγάπης μας στην Κύπρο για κάθε αγγλικό/ τα αίμα νερό δεν γίνεται), στην Γαλλία, στην Ελλάδα θα πρέπει να δίνει εκ νέου εξετάσεις; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει. Πείτε καλύτερα ότι ξεμείναμε από πελάτες στις σχολές οδηγών και μειώθηκαν οι εισφορές στο κράτος και αφήστε τις μπουρδολογίες στο περιθώριο. Σοβαρές προτάσεις σου λέει ο άλλος!!

Στο Νο 7 το ζήτημα της κακοποίησης της ελληνικής γλώσσας. Εάν δεν άκουγα επί δύο (2) συναπτές ημέρες, μετά και την αποτυχία των μαθητών στις παγκύπριες εξετάσεις όπου ο μέσος όρος κυμάνθηκε κάτω του 10, να εκθειάζουν την επιτυχία ενός Σύριου Μαθητή ο οποίος προς τιμήν του έγραψε 16/20/ στο μάθημα των Νέων Ελληνικών. Τα ΜΜΕ επικεντρώθηκαν στην επιτυχία του ενός, ενώ δεν κατόρθωσαν να βρούνε την ρίζα του κακού στην αποτυχία του συνόλου. Στην προσπάθειά τους να δώσουν λύσεις προέβαλαν "ανόητα" και απαράδεκτα ρεπορτάζ γύρω από την χρήση των Greeklish. Και πέραν τούτου ουδέν ουσιαστικό. Όλοι γνωρίζουμε και καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες της αδυναμίας των νέων κυρίων να εκφραστούν στην Νεοελληνική Γλώσσα, ουσιαστικά να την σεβαστούν ως «… μητρική γλώσσα ….. ένα σύνεργο επικοινωνίας, ένα όχημα μεταφοράς πληροφοριών και γνώσεων, συναισθημάτων και σκέψεων…» όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η κα Άλκηστη Βαρνάδα σε άρθρο της.
Τι φταίει λοιπόν εκτός από την χρησιμοποίηση των Greeklish;
·         Μήπως το εκπαιδευτικό σύστημα και ο λανθασμένος (;) τρόπος διδασκαλίας τόσο της Αρχαίας Ελληνικής ή της Νεοελληνικής Γλώσσας (Πόσο μας αρέσει να λέμε ότι το Κυπριακό Ιδίωμα προέρχεται από τη Αρχαία Ελληνική γλώσσα. Που είναι και σωστό!)
·          Μήπως φταίει το γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός παιδιών μεγαλώνει μιλώντας στο σπίτι την Κυπριακή Διάλεκτο, στο Σχολείο ένα συνονθύλευμα Νεοελληνικών, Κυπριακής διαλέκτου και Αγγλικών ψηγμάτων !
·          Μήπως η Αγγλοκρατία έκανε περισσότερο κακό από όσο μπορούμε να φανταστούμε;
·          Μήπως τα ΜΜΕ που αλλοιώνουν την ορθότητα της Ελληνικής Γλώσσας
·         Μήπως η αδυναμία του Κράτους να επιβάλλει μόνο την χρήση της Ελληνικής Γλώσσας στις διαφημίσεις, στις εταιρείες, στις Δημόσιες Υπηρεσίες κτλ ή τέλος πάντων πρώτα η Ελληνική Γλώσσα και ύστερα η Αγγλική και οι υπόλοιπες (Ηλίθιοι είναι οι Γάλλοι, οι Ισπανοί, οι Γερμανοί κτλ που διαφυλάσσουν μέσω νόμων τη μητρική του γλώσσα;)
·          Μήπως φταίει η παροιμιώδης ξενομανία μας και ο άκρατος μιμητισμός;
Εσείς φυσικά μπορείτε να προσθέσετε ακόμα τόσους λόγους. Οι φίλοι και γνωστοί που με ξέρουν προσωπικά εδώ στην Κύπρο, καταλαβαίνουν ότι τα λεγόμενά μου αντανακλούν αγωνία και λύπη και όχι το αντίθετο. Να είμαστε όλοι καλά για να μην ζήσουμε τα χειρότερα. Κι αντί να λέμε σας χαιρετώ θα ξεστομίζουμε το ανεκδιήγητο για εμάς: μπαι- μπαι σας!

Στο Νο 6 η Ιστορία της Κατασκευής Τουαλέτας (ναι, ντάμλγιου σι!) σε μπαλκόνι σε πολυκατοικία της Λάρνακας. Ειδοποιήθηκε η Γενική Πολεοδομία μαθαίνω, παραπέμπει το θέμα και τον καταγγέλλοντα πολίτη στην πολεοδομία της πόλης, η πολεοδομία της πόλης ζητά περισσότερα στοιχεία και μαθαίνει ότι ο τύπος που την χτίζει είναι από Τρίτη χώρα (πρώτη χώρα εμείς, δεύτερη χώρα οι χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης, Τρίτη χώρα όλες οι άλλες, τέταρτη χώρα δεν υπάρχει). Ειδοποιείται ο Μεσίτης (άσχετη η κίνηση, δηλώνει αναρμόδιος) ειδοποιείται η αστυνομία (άσχετη κίνηση λέει, καταγράφει το γεγονός,δεν είναι αρμόδια) αισθάνεται μειονεκτικά ο καταγγέλλων βρε μπας και φταίω εγώ που χτίστηκε το ντάμπλγιου σι!, ειδοποιείται και πάλι ο υπάλληλος της πολεοδομίας. Μας ζάλισες κύριος!! Και να σου μέρες τώρα στο μπαλκόνι της πολυκατοικίας μία ωραιότατη ντάμπλγιουσι, με αιρκοντίσιον και εξωτερική σωλήνα αποχέτευσης μεγάλη βρε σεις,  για να χωρούν όλα τα σκατά του κόσμου.

Στο Νο 5 το μέτρο ελέγχου των αυτοκινήτων για την ανακάλυψη καυσίμων μέσα στα ντεπόζιτα των αυτοκινήτων που μεταβαίνουν στο ψευδοκράτος, στο κράτος των κατεχόμενων! Διότι ως γνωστό σε ένα ψευδοκράτος, που δίνουμε και εμείς ρεύμα πωλούνται μόνο ψευδοκαύσιμα. Εφ΄ όσον σου λέει βάζει ψευδοκαύσιμα έχεις ψευδοαυτοκίνητο, άρα και ψευδοδίπλωμα, άρα κύριε ως ψευδοπολίτης, λες ψευδοψέματα. Τους απαντάς ότι ως ψευδοπολίτης, έχεις δώσει ψευδοψήφο, έχεις βγάλει μία ψευδοκυβέρνηση(όχι- όχι ε΄δω κάνεις λάθος! Κουμπάρε, μάνα μου μάνα μου) , άρα όλα είναι ψευδοσκατά. Χάνεσαι μέσα στη ψευδοκατάσταση. Σταματάς στο χάνι του Σουλτάνμερεμέτ, και τρως μαζί του ψευδοκουπέπια! Αχ Μόρφου, Αμμόχωστος Κερύνεια. Ζείτε και σεις μέσα σ΄ ένα ψεύδος!

Στο Νο 4 όλα τα Κρατικά και τα Ιδιωτικά ΜΜΕ της Κύπρου. Στους μεσογειακούς αγώνες 2018, η Κύπρος κατέλαβε από πλευράς μεταλλίων την 11η θέση (μεταξύ 24 κρατών) με 4 χρυσά, 2 αργυρά και 2 χάλκινα. Δεν έδειξαν ούτε ένα στιγμιότυπο, ούτε μία εικόνα. Αντίθετα ο Κυπριακός λαός πληρώνει τεράστια ποσά για να του δείξουν το δάκρυ του Ρονάλντο,και το τατουάζ του Μέσι. Όχι φυσικά πως δεν το αξίζουν, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να δούμε τις προτεραιότητές μας. Ως κράτους και ως λαού φυσικά.

Στο Νο 3 ο συνεργατισμός. Δεν θα ασχοληθούμε, ασχολούνται τόσο πολύ όλοι οι άλλοι που η δική μας η άποψη περιττεύει. Όπου και να πατήσεις κακά που λέει και ένα μωρό! Οι καταθέτες σηκώνουν από τον φόβο των Ιουδαίων τα χρήματά τους και ο απλός κοσμάκης αναρωτιέται. Ρε Κουμπάρε έχουμε τόσα χρήματα; Ούτε οι ίδιοι ξέρουν!

Στο Νο 2 Ξεκίνησε η πολιτική και στην Κύπρο της χρέωσης της πλαστικής σακούλας. Οι πρώτες ενδείξεις πέραν του δέοντος ενθαρρυντικές για τους στατικολόγους και τους ελαφρώς αλλά και σοφούς σκεπτόμενους. Μα καλά τόση οικολογική συνείδηση που πήγε χαμένη μέχρι και σήμερα;  Και εφ΄ όσον (σίγουρα τα τοπικά κανάλια θα μας δώσουν και πάλι την πρωτιά στο θέμα αυτό από όλες τις χώρες τις ΕΕ) είχαμε τέτοια συνείδηση να φαν κι οι κότες, πριν το μέτρο της πληρωμής της σακούλας, γιατί τις παίρναμε με το τσουβάλι; Πάνω στο θέμα αυτό η εικόνα κύπριου πολίτη να ψωνίζει με κουβά ξεπλυμένο από τα χρώματα και τα λάδια, ξεπερνά κάθε φαντασία. Αμ πως! Πάντως ξέχωρα από την κατάθεση των οικολογικών προβληματισμών, μην ξεχνάτε ότι πίσω από κάθε τέτοιου είδους απόφαση κάποιος κερδίζει και κερδίζει πολλά!

Και στο Νο 1 η διαφήμιση για την συναυλία στις Φοινικούδες γνωστού, πασίγνωστου ίσως και πιο γνωστού από το Θεό dj! Αφίσες, συνδιασκέψεις, δημοσιογραφικές συζητήσεις, προβολή με e-mail, και πάλι συσκέψεις, ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να ήταν. Για την Φουρέιρα λιγότερος ενθουσιασμός επικρατούσε στα επίσημα έδρανα των Δήμων και Κοινοτήτων! Ας σοβαρευτούμε κύριοι, επιτέλους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.