Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Γιώργος Σταματάρης: Το χειροκρότημα είναι οι πνεύμονες του καλλιτέχνη!!!



Είναι ο αισθαντικότερος τραγουδιστής της Κύπρου!!!

Σε κάθε του εμφάνιση, «ντύνει» με ηχοχρώματα και αποπνέει ένα ιδιαίτερο ρομαντισμό που αγγίζει τις ψυχές μας και μάς ταξιδεύει με την μαγεία της φωνής του στα σοκάκια της καλής ελληνικής μουσικής!!!

Οι νέοι της Κύπρου, ανακαλύπτουν στο πρόσωπό του, εκτός του καλού χαρακτήρα του, την ποιότητα μιας λαϊκής φωνής που τόσο πολύ αναζητούν στις μέρες μας, ανάμεσα στο «θόρυβο» που επικρατεί.

Τον συναντήσαμε στη Λάρνακα, όπου επισκέφτηκε για να χαλαρώσει, σε μια βόλτα στις Αλυκές, στο Πάρκο Ηρώων και σε άλλα γραφικά μέρη της πόλης μας.

Συντροφιά με ζεστή σοκολάτα, σε μια ανάπαυλα από το  πρόγραμμά του, μάθαμε πολλά για τον Γιώργο και τον ευχαριστούμε γι’ αυτό.

Το πιο σημαντικό όμως που μάθαμε είναι ότι η Αιμιλία και το παιδί τους είναι «όλη η ζωή του».
Προσωπικά, έμαθα και… πόσο πολύ του αρέσει το όνομά μου ενώ μου ευχήθηκε κάθε επιτυχία στο apopsi-la.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Στρατούλα Τραμουντάνη
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Σώτος Κωνσταντίνου

Apopsi-la: Μεγαλώσατε σε ένα νησί με κορυφαίους μουσικούς και συνθέτες. Τους  μοναδικούς και αείμνηστους Μάνο Λοΐζο και Μάριο Τόκα. Αποτέλεσαν εφαλτήριο για να ασχοληθείτε  με το τραγούδι;

Γ.Σ: Φυσικά και ήταν εφαλτήριο ο Μάνος και ο Τόκας, όπως και τόσοι άλλοι σημαντικοί συνθέτες όπως ο Χατζηδάκης, ο Ξαρχάκος, ο Πλέσσας, ο Θεοδωράκης και πολλοί άλλοι. Μεγάλωσα με τα ακούσματά τους και με αυτά ξεκίνησα να τραγουδάω από μικρή ηλικία.

Apopsi-la: Εσείς, που εντάσσετε τον εαυτό σας; Υπάρχουν όρια στη μουσική και τα είδη της;

Γ.Σ: Εγώ είμαι ελαφρολαϊκός τραγουδιστής αλλά έχω την ευχέρεια να μπορώ να κινηθώ και σε άλλα ρεπερτόρια. Δεν υπάρχουν όρια στη μουσική, όμως η μουσική βιομηχανία έχει «καλουπώσει» κάποια πράγματα γι’ αυτό και υπάρχουν οι λαϊκοί, οι ελαφρολαϊκοί, οι έντεχνοι κ.α.

Apopsi-la: Τα τραγούδια που ερμηνεύετε μιλάνε στην καρδιά, διεγείρουν συναισθήματα… κι έτσι απλά ο κόσμος σάς κάνει δικό του. Είστε ο Γιάννης Πάριος της Κύπρου; Αποδέχεστε αυτό τον χαρακτηρισμό;

Γ.Σ: Με τιμά ιδιαίτερα που με αποκαλούν έτσι αλλά ένας είναι ο Γιάννης Πάριος!!!

Apopsi-la: Το ερωτικό τραγούδι ζει στις μέρες μας;

Γ.Σ: Μα αν χαθεί ο ερωτισμός σε κάθε άνθρωπο θα χαθούν τα ωραία τραγούδια.

Apopsi-la: Ποιο είναι το επίπεδο της ελληνικής μουσικής σήμερα;

Γ.Σ: Υπάρχει υψηλό επίπεδο στην ελληνική μουσική με κάποιες εξαιρέσεις. Δυστυχώς βγαίνουν «τραγούδια του καφέ» όπως τα αποκαλώ. Δηλαδή διαρκούν όσο ένας καφές.

Apopsi-la: Πώς επιλέγετε το ρεπερτόριό σας; 

Γ.Σ: Το ρεπερτόριό μου πάντα διαμορφώνεται με το πού θα εμφανιστώ.

Apopsi-la: Πώς θα χαρακτηρίζατε την πορεία σας στο χώρο της μουσικής έως τώρα; Νιώθετε περιορισμένος στην Κύπρο;

Γ.Σ: Φέτος κλείνω 25 χρόνια στο τραγούδι και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πορεία μου μέχρι στιγμής. Μπορώ και επιλέγω πια τους χώρους που εμφανίζομαι, κάνω τις συναυλίες μου στα μεγάλα θέατρα του νησιού. Και το πολυτιμότερο; η αγάπη που παίρνω από τον κόσμο. Δεν νιώθω περιορισμένος γιατί υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει ένας καλλιτέχνης στην Κύπρο.

Apopsi-la: Δεν σκεφτήκατε ποτέ να μετακομίσετε, μόνιμα, στην Αθήνα για να προωθήσετε περισσότερο την καριέρα σας;

Γ.Σ: Κάποιες σκέψεις υπάρχουν, όμως στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

Apopsi-la: Ας μιλήσουμε λίγο για τα Reality Shows. Πολλοί συμμετέχοντες και μη, τα θεωρούν ως μια αφορμή ή ως θυσία για το ξεκίνημά τους. Εσείς γιατί συμμετείχατε; Σας βοήθησε πιστεύετε;

Γ.Σ: Τα reality shows και κατ’ επέκταση η τηλεόραση, είναι το μόνο μέσο για να δείξει κάποιος τη δουλειά του. Εγώ πήγα στο Τhe Voice για να με γνωρίσουν και στην Ελλάδα. Θεωρώ ότι το πέτυχα (έστω κι αν ήταν λίγο) γιατί εκεί με είδαν άνθρωποι της μουσικής και αυτή τη στιγμή συνεργάζομαι μαζί τους. Όπως ο κος Γιώργος Θεοφάνους και ο Κος Γιώργος Χατζηνάσιος.

Apopsi-la: Ποια μηνύματα προσπαθείτε να προωθήσετε στο κοινό; Έχετε γράψει δικά σας τραγούδια; Κρατάτε κάτι στο συρτάρι σας για αργότερα; 

Γ.Σ: Γράφω τραγούδια που μιλούν για την αγάπη και τον έρωτα. Έχω δώσει τραγούδια μου σε κάποιους καλλιτέχνες και γράφω επίσης μουσική και για την τηλεόραση (soundtracks)  και τον κινηματογράφο. Έχω πολλά κομμάτια στο συρτάρι μου. Όσο υπάρχει διάθεση και όρεξη, δεν σταματάω.

Apopsi-la: Τα συναισθήματα τα οποία βιώνει ένας άνθρωπος της τέχνης γενικότερα, άγχος, ανασφάλεια, αγωνία, πολλές φορές και απογοήτευση, σάς έχουν καταβάλλει ποτέ; Αλλάζουν όταν περνάμε στο… χειροκρότημα;

Γ.Σ: Όλα αυτά τα συναισθήματα είναι μέρος της δουλειάς μας φτάνει να ξέρεις να τα διαχειριστείς σωστά. Το χειροκρότημα είναι οι πνεύμονες του καλλιτέχνη!!!

Apopsi-la: Είναι αυτονόητο ότι ο καλλιτέχνης πρέπει να μπορεί να επιβιώσει. Και μάλιστα είναι σημαντικό να μπορεί να επιβιώσει, δίχως να εξαρτάται από κανέναν επιχειρηματία. Ποιά είναι η κατάσταση, στο κομμάτι αυτό, στην Κύπρο;

Γ.Σ: Πολλοί τραγουδιστές και καλλιτέχνες έχουν γίνει έρμαια των επιχειρηματιών και αποδέχονται τους μικρούς μισθούς που τους προτείνουν γιατί έτσι θα έχουν δουλειά. Εγώ κρατάω τα στάνταρ μου σε υψηλά επίπεδα και δεν δέχομαι τις όποιες μειώσεις. Ο κάθε ένας αξιολογεί τον εαυτό του και τη δουλειά του όπως θέλει.

Apopsi-la: Με το διαδίκτυο ασχολείστε; Έχετε προσωπική ιστοσελίδα ή επιλέγεται την προσωπική επαφή; Πώς μπορεί κανείς να επικοινωνήσει μαζί σας;

Γ.Σ: Είναι αναπόφευκτο πια στην εποχή που ζούμε να μην ασχοληθούμε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ναι έχω επίσημη σελίδα στο Facebook giorgos stamataris και στο Instagram stamataris giorgos.

Apopsi-la: Ο κόσμος ενδιαφέρεται να μπει στη ζωή  ενός καλλιτέχνη και να δει τι συμβαίνει εκεί (καλώς ή κακώς). Είστε ευτυχισμένος; Τι σημαίνει η Αιμιλία και το παιδί για εσάς;

Γ.Σ: Θα σου απαντήσω με ένα στίχο ενός τραγουδιού του Γιάννη Πάριου: «όλη η ζωή μου»!!! Η οικογένεια είναι ευτυχία και ευλογία.

Apopsi-la: Όνειρα, σχέδια…;

Γ.Σ: Το καλοκαίρι ετοιμάζω πολλές συναυλίες σε όλη την Κύπρο.

Apopsi-la: Το μουσικό μας στέκι;

Γ.Σ: Είμαι κάθε Τετάρτη στο Frankies στη Λεμεσό, κάθε Παρασκευή στο Buono στη Λευκωσία και 2 Σάββατα του μήνα στον Ουρανό του Annabel. Ευχαριστώ!


Apopsi-la: Επίσης Γιώργο μου. Σε ευχαριστούμε!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2017 @ Stratoula Tramountani- Gkogka
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με τον ισχύοντα νόμο 4210/2013 (ΦΕΚ Α 257/3.12.2013), με τον οποίο ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία η οδηγία 2011/77/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Σεπτεμβρίου 2011 και η οδηγία 2012/28/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2013 στο ελληνικό δίκαιο: Απαγορεύεται δίχως άδειά της δημιουργού και κατόχου αυτού του ιστότοπου η όποιαδήποτε χρήση υλικού ολοκλήρου ή μέρος γραπτού λόγου ή εικόνας, δίχως γραπτή άδεια της δημιουργού αυτού του ιστότοπου.